پاما از سال 1353 با هدف تولید انواع کفش‌های مورد نیاز آحاد مردم تاسیس گردید، توانست از سال 1372 راهبرد توسعه صادرات را در کنار سیاست حضور فعال در بازار داخلی در دستور کار خود قرار داد. از نتایج این راهبرد، افزایش سهم بازار این شرکت در بازارهای جهانی و روند رو به رشد صادرات آن در بازارهای هدف و در نتیجه معرفی این برند به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در شش دوره گذشته و هم‌چنین به معرفی به عنوان تولیدکننده نمونه داخلی در روز صنعت و معدن در سال 1388 را می‌توان نام برد.

ترتیب بر اساس:
تعداد در صفحه
فیلتر محصولات
اعمال فیلتر
دسته محصولات
برند و سازنده کالا
انتخاب رنگ
حافظه داخلی
تعداد سيم کارت
محدوده قیمت