تاریخچه برند نیوبالانس ، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم و شما عزیزان را با فراز و فرودهای برندی به نام نیوبالانس آشنا کنیم.

نیو بالانس، نام برندی آمریکایی می باشد که در حوزه تولید پوشاک و کفش های ورزشی فعالیت دارد. محصولات ورزشی این برند توانسته است توجه بسیاری از ورزشکاران را به خود جلب کند و در بسیاری از موارد نیز انتخاب اول آنها باشد. در کفش های نیو بالانس از تکنولوژِی خاصی استفاده شده است که باعث شده این محصول به پرطرفدارترین محصول این برند تبدیل شود.

پیشنهاد میکنم تا انتها این مطلب همراه ما باشید تا با این برند حرفه ای در تولید پوشاک اسپرت بیشتر آشنا شوید.

برند نیوبالانس:

نیو بالانس (new balance) در سال ۱۹۰۶ توسط فردی به نام ویلیام ریلی که از انگلیس به آمریکا مهاجرت کرده بود، تحت عنوان شرکتی به نام new balance arch support در شهر بوستون آمریکا تاسیس شد.

اولین محصولاتی که توسط این برند تولید شد، کتانی های طبی بودند که برای جلوگیری از دردهای کمر و پا پس از پیاده روی های طولانی مناسب بودند. کفش های این برند از همان ابتدا از کیفیت بسیار خاصی برخوردار بود، به طوریکه کتانی نیوبالانس با توجه به ساختار دقیق مچ و کف پا تولد می شدند.

نام برند: نیو بالانس (new balance)

موسس: ویلیام جی ریلی (William J. Riley)

تاریخ تاسیس: سال ۱۹۶۰ میلادی

کشور صاحب امتیاز: آمریکا

محل تاسیس: بوستون-آمریکا

حوزه فعالیت: تولید پوشاک و کفش های ورزشی

محصولات این برند از قیمت بالاتری نسبت به رقبا بهره مند می باشد و سعی می کند تا این اختلاف قیمتی را به وسیله ویژگی های منحصر به فردی که می تواند به محصولات اش اضافه کند، پوشش دهد.

نیو بالانس در ابتدا تولید محصولات فوتبالی خود را به صورت غیر مستقیم و با همکاری شرکت زیر مجموعه اش به نام واریو اسپورتز شروع کرده  بود اما در فوریه ۲۰۱۵ تصمیم می گیرد تا به صورت مسقیم و با نام نیوبالانس محصولات اش را به بازار ارائه دهد.

نیوبالانس و تلاش برای فروش بیشتر:

در سال ۱۹۲۷ که بحث فروش محصولات نیوبالانس از قوت قبلی خود برخورد نبود و میزان فروش افزایش پیدا نمی کرد، رایلی مردی ماجراجو به نام “آرتور هال” را استخدام کرد تا بتواند در موضوع فروش کتانی هایش به او کمک کند.

آرتور هال پس از شروع به کار در نیو بالانس، تصمیم گرفت به نقاط مختلف آمریکا سفر کند و به صورت حضوری کفش های ورزشی نیوبالانس را تبلیغ کند. این اقدام آرتور هال به میزان فروش این برند کمک بسیاری کرد و باعث شد تا رایلی تصمیم جدی تری برای همکاری با آرتور هال بگیرد.

در سال ۱۹۳۶ رایلی تصمیم گرفت تا هال را به عنوان شریک خود در تولید و فروش کفش های ورزشی انتخاب کند تا بتواند موفقیت های بیشتری را برای فروش محصولات کتانی و کفش های اسپرت اش پیش ببرد.

از دیگر اقداماتی که در همین راستا صورت گرفت، کمپین فروش کفش های نیوبالانس برای افرادی بود که بخش زیادی از روز را سر پا هستند. جامعه هدف این کمپین فروش می توانست، آتش نشان ها، افسران پلیس، پرستارها، کارمندان فروش و…. باشد.

0 0 votes
امتیاز به این محصول