تاریخچه برند آرمانی، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم و شما عزیزان را با چگونگی تاسیس این برند فاخر آشنا کنیم. یکی دیگر از برند هایی که قصد معرفی آن را در برند های پوشاک داریم، آرمانی ARMANI نام دارد، برندی که در سال ۱۹۷۵ فعالیت خود را در حوزه تولید پوشاک در کشور ایتالیا آغاز کرد و توانست مورد توجه افرادشیک پوش جامعه قرار بگیرد.

در ادامه همراه ما باشید با تاریخچه برند آرمانی بیشتر آشنا شویم.

 تاریخچه برند آرمانی:

برند آرمانی در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان تاسیس شد و امروزه با به کارگیری بیش از ۵۵۰۰ کارمند در قسمت های مختلف در عرصه تولید کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت فعال می باشد.

برند آرمانی اولین مجموعه ای که از آن رونمایی کرد در حوزه پوشاک بوده است و آرمانی بوگونو ۲۱ نام داشت که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

بسیاری براین باورند که برند آرمانی توسط جورجیو آرمانی و سرجیو گالئوتی تاسیس شده است. ماجرای آشنایی این دو از آنجایی شروع می شود که درسال ۱۹۶۰ جورجیو گالئوتی را ملاقات می کند و از همان زمان یک رابطه کاری قوی در میان شان ایجاد می شود. گالئوتی در آن زمان معمار بوده است.

نام برند: آرمانی

تاریخ تاسیس: ۱۹۷۵

موسس: جورجیو آرمانی

محل تاسیس: میلان – ایتالیا

عرصه فعالیت: تولید کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت

اما امروزه این برند با ادامه فعالیت خود در بازار پوشاک و تداوم توسعه و خلق شیوه های جدید توانسته به قدرتی بی نظیر در عرصه پوشاک بدل گردد. همچنین آرمانی پرایو بازتاب دهنده تمایل فزاینده به سفارشی سازی و شخصی سازی برای محصولات زنانه دارد و قسمت بزرگی از این بازار را اداره می کند.

ناگفته نماند که این برند در حال حاضر با برند های دیگری که زیرمجموعه خودش به حساب می آید، در حال همکاری می باشد. در ادامه به برند هایی که در این حوزه با جورجیو همکاری می کنند، اشاره خواهیم کرد.

طراحی خاص و ریسک پذیری جورجیو:

اگر به لیست برند های لوکس نگاهی بیاندازیم، قطعا نام برند جوریو آرمانی را در آن خواهیم یافت. برند جورجیو همیشه به دلیل سبک طراحی های خاص و خط شکن اش بسیار معروف بوده است و توانسته است نه تنها مشتریان اش را بلکه طراحان دیگر برند ها را نیز شگفت زده کند.

این برند همیشه در طراحی ها و معرفی محصولات اش ریسک هایی را می پذیرد و از جمله این ریسک ها، حذف لایهاز کت و شلوار سنتی مردانه بود. با نگاهی به کالکشن های زنانه این برند، متوجه خواهید شد که در حین سادگی و راحتی در طراحی شان، بسیار شیک به نظر می آیند. همه این ها هنری است که برند آرمانی دارد.

جورجیو آرمانی، یک مدیر موفق:

همانطور که اشاره کردیم در سال ۱۹۶۰ جورجیو و گالوتی با یکدیگر دیدار می کنند و پایه های یک امپراطوری در حوزه مد و فشن را پایه ریزی می کنند. از آن سال تا ۱۹۸۵ گالوتی به یکی از بهترین شرکای کاری جورجیو تبدیل شده بود و مدیریت امور روزمره برند آرمانی را نیز به عهده داشت.

جورجیو با فوت گالوتی در سال ۱۹۸۵ دیگر چنین دوست و مدیری را در کنارش نداشت، اما این موضوع باعث ضربه به برند آرمانی نشد. او به‌سرعت شروع به گسترش خط تولید امپریو آرمانی فراتر از تولید جین، کرد. در ۶ سال آینده، فروش امپریو از ۷۵ میلیون دلار به ۲۰۹ میلیون دلار افزایش یافت.
برخی دلیل فوت گالوتی را ابتلا به بیماری ایدز می دانستند.

او پس از آنکه در سال ۱۹۷۵، دیگر تولیدات مربوط به صنعت طراحی لباس با برند «جورجو آرمانی» را عرضه کرد، در سال ۱۹۸۱ نخستین سری فروشگاه‌های فروش ارزانتر و بازار بزرگ آرمانی و در سال ۲۰۰۰ بخش لوازم آرایشی را راه‌اندازی کرد. امروزه شرکت آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار است.

0 0 votes
امتیاز به این محصول